snart är det lov<3

Onsdag. En helt okej skoldag hade inte så roliga lektioner men de var en helt okej dag idag ;) imorgon har jag matte & so prov.  Och imorgon är med min sista skoladag sen är det lov. För jag är ledig på fredag . för ja ska hänga me till landet några dagar så ja kanske inte skriver på ett tag.
men ja kommer skriva på lovet iallafall ;)
Under lovet så har jag inget bestämmt mer än att jag ska till landet och att ja ska me peppe till hennes och elins häst som dom har tillsammans. Så jag har lovat att komma och kolla. Sen fyller ju syrran år också.
ska köpa något fint till henne också. Med mina nya pengar fick runt 800 igår.
Sen nästa vecka så ja ka klacka om mina skor och så ska ja få nya byxor av pappa =) Så de e ganska lyx nu! haha.
Ska snart sätta mej vid köksbordet och läsa lite om so. Och Läsa lite i min bok Onskan som vi ska ha läst klart om 2 veckor. Sen ska jag såklart plugga lite matte också eftersom ja har prov imorgon. Nu orkar jag inte skriva något mera. Ska in en snabbig på facebook och kolla lite sen plugga.  Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0