fredag&lördag

fredag så var vi någta stycken hos frida kruger. På tjejmiddag. Vi hade skitkul. Vi körde '' jag har aldrig'' och de var bara så kul. fick reda på ganska mycke. ;) hahah med de tänker jag inte skriva upp nu. Och de tänker jag inte säga heller. iallafall så var de bara så jävla kul. men innan de var vi ute. åkte moppe. frida körde runt alla. sen körde lollous, lite på slutet. Det var en sjuktrolig kväll.
lördag gick vi upp 09.06 jippie. vi gick och la oss vid typ 2. Typ alla sov hos frida.
jag kom hem vid 12 idag. tog ett bad sen dess har jag bara chillat ska hyra film sen. imorgon har jag match. Ska spela me damerna. Skiiitkul jöö :D men nu ska ja kasta mej på soffan me en kvarm kopp choklad! myspys!

love yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0