Onsdag

Det har hänt ganska mycket sen ihelgen.. Jag och Linnea bråkar inte så mycke längre.. Vi gör typ inte de alls längre.. Sen har ja haft ett möte med rektorn och 2 andra lärare.. Och nu är min pappa på möte me rektorn och en lärare..
Det som har hänt är att vi har sextrackasureat en lärare eller hur de nu stavats men de var vi inte allt gjort :o ???
Vi ställde oss bara i vägen och busade (små bråkade) med honom.
Då visade inte han något eller han sa ingen utom att han var tvungen att gå. Han skattade också.
Sen sa han inte heller sluta
:o ?????
Hur fan ska vi kunna veta då var som är ja och nej? Aja.. Rektorn då. som känner min far, sa att vi är helt inne på fel spår!
Typ att vi är värsta hororna :o ??
asså dom är helt störda!! Aja .. skit i de. Juste ja fick G på min engelska.. :D
Hade inte pluggat så mycke.. Men idag har jag pluggat sen ska ja plugga imorgon me. Så de kanske blir ett VG eller varför inte MVG ?
Fast ja tror inte att jag kommer få mvg högst vg om jag har tur =) Är ingen höjdare på egnelska.. Men de löser sig. Känner mej jättenöjd med de jag har.
Idag är det träning 20.30-22.00 . skit sent. kommer typ vara död imorgon.
Fast ja kan gå utt halv 8 inte som idag kvart i 6. Pappa skulle köra mej till mamma för jag hade min plattis och smink hos henne.
Men idag är träningen i lyckeby och jag ska sova hos mamma. Så det blir inte senare än 12. Senast halv 12.
klockan är nu 17.30 och jag ska snart snacka med pappa. Han är nog påväg hem nu. Så sen ska jag käka sen kä på  mig träningskläder. Sen vid 8 drar vi till träningen.

Dagens
smink: Foundation, puder & mascara.
hår: plattat hölhår
kläder: Blåa jeans vitt linne och en grå tjockis
händelse: Skola + träning snart

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0