sköna dagar

Tisdag: Det var en supersköön skoldag. vi lutade typ 1. kvart över 1. Och efter skolan var jag med bea johannorna och ellinor. Vi knallade till maxi jag och bea kpte en tårta för 115kr. mycket bra pris :D
johanna köpte en kladdkaka och den andra johannan och ellinor köpte en annan tårta.. suger gott. Sen gick vi hem till bea och moffade ;D
Samtigit som vi kollade på Fröken sverige. Den var inte så jättebra men ganska rolig. sköön film.
Sen efter de så slogs jag och bea lite =) Och efter vi hade städat hos bea drog alla hem till sej.
När jag kom hem slängde ja mej på soffan och gjorde magprogramet måste ju tråna efter man har tryckt i sejen halv tårta. fast de var hur gott som helt. de är fan godast att äta me händerna ;D Sen satt jag vid datan käkade och tog ett bad sen somnade jag halv 10 så skööönt. 



Onsdag: En helt okej chilldag. lung skolad förutom att Fabian skog ner en 7a idag de var sktkul att kolla på. Efter skkoan kom ja på när ja var på väg hem att min engelska bok låg kvar i skåpet. Så ja fick gå tillbaka och hämta den. Sen gick ja hem och pluggade. ikväll har ja träning. Dn börjar halv 9 och slutat tio. Imorogn har jag friluffsdag i ridan ska vara där tio över 11. Så sovmorogn imorgon here we come!

bye<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0