sööndag

Skitbra jobbat tjejer<333 vi vann idag me typ 20 poäng bra jobbat. Vi mötte järfälla dom kämpade på jättebra fast dom var trötta. Dom som bara var 6 pers! vi har typ 10. Efter matchen kom pappa och hämtade mej. Vi åkte hem, jag åt min lunch i bilen som var en tunnbrörulle som smakade helt okej. Nu sitter jag här. Har nyss kollat upp sl. ska ta bussen som går 52 mot västerhaninge sen ta tåget mot bålsta. i handen kommer bea att hoppa på. Vi ska dra till grönan=) jättelänge sen. har typ saknt allt och snart stänger det igen :'(
hahah ja var där för typ 2 veckor sen. Men ändå ja kommer att sakna allt. Ska lätt köpa guldkort nästa år också. (A) och nej jah är inte fjortis, jag kankse är fjorton, blond och sminkar mej som en men ja är ingen =) Frida säger att jag kan bette mig som en ibland, men vafan tilloch med min morsa gör de ibland. bdw jag ska flytta :o mamma ska flytta ihop med sin pojkvän (peter) jättesnäll kille. Aja mamma och peter ska iallafall köpa ett radhus eller en villa här i haninge. typ efter jul. kommer att bli skitnajs. Nu är klockan 15.06  och ja ska börja platta håret mm. Men ja skriver nog senare när jag kommer hem eller i veckan. minner nog inte skriva imorgon.
Har ganska tidig träning. Men aja. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0