vet inte vad jag ska göra?

Sitter hos pappa på vallavägen. Och försöker sälja min longchamp väska. Som jag köpte för ca en vecka sen. Som jag inte vill ha längre..
Det värkar som att ingen anna heller vill ha den. Den är svart och har korta band. Så jag förstår er.
Men snart är det nog någon som vill ha den. hoppas jag.
idag har jag inte gjort så mycket, ja var i skolan 10 idag. hade sovmorgon igen! superskönt! Kom hem vid halv 4. Satte mej vid datan. Bakade en kladdkaka. Sen när jag tog ur den ur ungen så ringde pappa och sa att han skulle hämta mej. Jag gick ner till pappa som sedan körde mej till vallavägen. Och nu sitter jag här. jätte trött. Ska snart slänga mej på soffan och kolla på live tv.
 Om du vill köpa väskan så skriv på pea AL-MA @ eller så ringer du 0704162949

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0