åker till stan med Cornelia

Ska börja fixa mig så ska jag dra mig mot stan. Jag och Cornelia ska kolla kläder och kanske köpa nått. Jag ska nog köpa nått till mina chinos som jag köpte. Förlåt att jag inte har lagt in bilderna på mina nya kläder men som sagt bilderna försann. Men jag ska be Julia skicka dom när jag kommer hem sen.
Imorgon har börjar jag på min prao. Jag ska praoa på ett gymnasium som heter berga gymnasium. Jag ska hålla på med djur osv. De djuren dom har där är kor,hästar och grisar sen smådjur kaniner osv.
Vet inte riktigt vad jag ska göra. Men jag ska träffa skolans rektor och prata imorgon.
Men nu måste jag fixa mej.
skriver när jag kommer hem.
vad har ni för planer för dagen?

en kossa från berga, hittade inga andra bilder där ifrån.
men jag ska ta några egna när jag kommer jobba där.

puss å kram / alma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0