gick hem ifrån jobbet.

fan vad ledsen jag bilr.. kom nyss hem ifrån jobbet. Skulle vara med kossorna idag. Och det var jag oxå. i 2 timmar. Jag kom dit en tjej hälsade sen skulle jag berätta varför jag var där osv. men hon lyssnade inte och gick där ifrån.. kul!
Sen var det ca 4-5 andra lärade där som fixade med kossorna. men ingen jävel hälsade. Dom gick förbi mej 1000 gånger men ingen sa hej eller nått? varför? så jävla dåligt.. Så jag blev såklart ledsen. Jag tyckte att det skulle få vara kul att få jobba med några djur jag inte vet nått om. Men så langar dom dissen. aja skit i dom.
nu är jag hemma iaf. Ska ta något att äta. Ska lägga ut en video på mej från igår. Jag skulle fixa taxi till mej och bea.
bea kom på de, så jag fick ställa upp och göra en rolig video.
är man inte skön?
hahaha, vi skrattade en del iaf.
ses senare / alma

Kommentarer
Postat av: lnnea

Hahha alltid så jälva sköna:)

2009-04-29 @ 20:33:06
URL: http://lnneass.blogg.se/
Postat av: almaa

det är bea å alma vi snackar om ;D

2009-04-29 @ 20:44:10
URL: http://almaiihere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0