Godmorgon

hej på er. igår hade vi är jättemysig dag. Vi var ute och gick i den varma vårsolen i ca 3 timmar, i stan. Vi klev at tåget vid stockholms södra och gick till kungsträdgården, där vi åt donken i en park. Vi hade jättemysigt. Synd att vi inte tog några bilder men de tänkte inte alls på några bilder då.
Hundrarna var jätteduktiga i stan. Milo (min hund) blev lite sur på andra hundar men de var inget annat. Vi köpte glass också. Så vi satt och åt dom och pratade. Det var en jättemysig dag i stan. Juste Jennifer kom till stan också. Hon skulle köpa en ros till sin mamma som fyllde år. Sen köpte vi jordbubbar också.
Vi tog tåget tillsammans hem sen. Jag åkte hem till bea och jennifer åkte hem till sej. På kvällen hade jag träning som gick jättebra!
efter träningen körde min käre coach hem mej till bea där jag duschade och sen åkte vi till handen för att vi skulle åka till vega på någon fest men madde, bella, iza och sofia orkade inte så vi åkte och köpte godis, där vi träffade tjejerna iza och och bea åka tillbaka till handen och sätt där och pratade ett tag. Sen gick vi hem på bilvägen XD
Vi kom hem innan vi skulle, vi gick och la oss när vi kom hem. Gick bara ut med Molly en stund. Sen sov i jätteskönt till 11 imorse.
nu ska vi kolla på 1408 och ta något att äta.
Skriver mera senare.
puss på er / alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0