hej bloggen!

tjabba!
har tränat nu kollar jag på film. Har nyss druckit lite te.
Ska gå å lägga mej, det blev sent igår. Hade träning som slutade 10. Sen var jag hemma halv 11, och sen fixade jag mej osv. Sen kunde jag inte sova heller så klockan blev nog 12 innan jag somnade.
imorgon blir det skolköker som gäller.
Besättar hur det var imorgon. Hoppas att jag slutar tidigt.
men som sagt, berättar om dagen imorgon.
hittade en bild på mej bea elli å syrran från spaninen.

vill tillbaka när man kollar på bilden!
saknar det.
saknar våra heta ragg oxå, som var runt 40, gifta och hade barn.
hahahahaha fyfan va bea å anna ägde dom asså.
ses mera imorgon / alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0