hej bloggen och godmorgon

hej på er. igår åkte jag hem till mamma och sov. kom hit vad ca 20 i tio så jag orkade inte blogga när jag kom hem. Jag fick middag sen satt vi och pratade om hus. vi ska flytta. Vi letar efter en villa/radhus här i haninge. Så vi satt och pratade om de. Jag gick och la mej vid ca halv 12. och idag vaknade jag vid halv 10. Då gick jag ut med hunden och nu kollar jag på film.
Vid 1 ska jag och Jonna vara i Skogås, vi ska åka med peppe till matchen. Idag är det semifinal!!!! är så sjukttaggad!
Det ska bli kul att spela match.
På första matchen igår så gick det jättebra för mej. Så jag får hoppas att det går lika bra idag. Sen hoppas jag att det går bra för laget idag också.
Det är ju viktigast att det går bra för laget tycker jag, eller har jag fel?
aja.. nu ska jag kolla sl. Sen ska jag kollar klart på filmen.
skriver nog lite innan jag drar mej mot bussen sen.
kramar / alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0