hej igen

heeejheej! Kom nyss ner har varit uppe på mitt rum och kollat en gammal basket film. Faktiskt en gammal final som vi vann. Filmen är från ca 3-4 år sen. Men det var kul att se blev jätteglad i slutet när hela laget hoppade runt i en ring och skrek.
Var i stallet idag, set gick bra! Det blev ett jobbigt dressyrpass på ängen. Han var inte lika pigg idag och de var skönt! börjar bli trött på att få sitta och hålle emot. Men idag var han lugn så jag kunde slappna av jag me.
Pappa kom och hämtade mig från stallet idag. Vi åkte och handlade mat sen åkte vi till Ö&B också. Pappa skulle köpa någon hink till landet.
Jag kollade på schabrak också. Och för er som inte vet var ett schabrak är, så är det en ¨filt man har under sadeln.
Efter att vi hade handlat så åkte vi hem och lagade mat. Idag blev det Carbonara, det var jättegott! jag älskar pappas carbonara!!
Efter maten tog jag en dusch, duschade en halvtimme dag (sköönt!)
Nu ska jag gå upp på mitt rum och kolla på film med tänta ljus och äta natusgodis och glass!
skriver not ett litet godnatt inlägg innan jag går och lägger mej.
kollade nyss in på beas blogg, såg en bild på vovvarna våra.


söta va?

nu ska jag hitta någon film, kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0