hejhej och åter hej

hade en sjuktråkig dag idag  på jobbet. var på en åker sen målade jag om svinhuset. visst låter det kul? svar: nej!
efter jobbet åkte jag till bussgaraget där vi hade familjemöte i vita villan. Fick reda på tusen saker jag inte visst om mina föräldrar som jag inte ville veta. men nu så vet jag de...
livet är hårt ibland.. känns som att det är mycket nu, och att allt kommer på samma gång. nu är jag hemma hos pappa och har nyss ätit. Morbror Erik är här. Han och Anders sitter och snackar, jag äter upp äppelpajen som blev kvar från igår. Jag måste baar tillägga att den blev sjuktgod! Det är typ 1000 gånger så godare än kladdkaka!
aja, har träning idag. och jag ät jättetaggad! ska bli vältränad tills finalen som vi ska vinna! heja haga! Nu måste ja kolla ppå lite uppgifter som jag fick av skolan.
men jag skriver mera snart.
ta hand om er. kramar / alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0