hemma hos bea

hejhej, kom nyss hem till bea. Det var mysigt att elda med tjejerna det blev jag, ellie, bea madde och Sofia. Vi satt och eldade ett tag. Sen gick vi till någta killar som grillade korv. Vi fick två stycken. Dom var jättetrevliga! Efter vi hade ätit satt vi och mös osv. Sen gick jag ett sms av bea : Vi måste dra NU. Så frågade jag varför, då hade Sofia hört att dom hade sagt: nej inte nu, vi tar dom sen. Så vi tänkte att dom kanske tänkte våldta oss. Så vi sa att vi skulle möta en kompis och att vi skulle komma tillbaka. Så vi sprang iväg, sen kom vi inte tillbaka. Vi satte oss och drack varmchoklad så kom det en bil där vi satt. Så alla sprang iväg. Det var nog killarna. När vi sprang iväg så åkte bilen. Den var samma bil som hade kört förbi oss några gånger. Så vi sprang iaf upp till handen där sofias mamma körde hem oss. Nu är jag hos bea, vi ska sova här. Vi ska ta något att äta nu sen ska vi sova. jag skriver mera imorgon. sov så sött,

jag fixade elden!
kramar / alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0