hemma nu

hejhej!
kom nyss hem från tuvvägen. Va på något chillskök där men innan så var jag, madde, emmy,ellie och gurra i rudan och edade med en massa människor.
Det var mysigt. Emmy tog några bilder oxå. Så dom får jag nog efter landet. pappa ringde vid kvart över 12 och undrade vart jag var.
Jag sa att jag skulle komma hem snart. Gurra körde hem mej. Medans han körde emmy som skulle på en anna fest i Klenavägen hos någon Johan.
Robin ringde nyss och undrade vart jag va, Han sa att jag skulle komma till Klena men jag fick berätta för honom att jag nyss hade klev innanför dörren och att jag skulle till landet imorgon.
Juste nu dricker jag te och lyssnar på musik. Ska snart tvätta bort sminket och ta bort löshåret. Sen ska jag lägga mej i sängen å sooova.
Känner att jag kommer sova superskönt inatt!
Så jag ska nog dricka upp mitt te och sen gå och lägga mej. Skriver ett litet inlägg innan vi åker imorgon.
godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0