mår bättre, men sjukttrött..

Missade sex and the city.. stog och lagade grekiskmat istället. Det blev biffar med fetaost i och ris och tzatziki. Det blev jättegott.
Nu ska jag snart ta en dusch och sen städa lite på mitt rum. Väntar på att bea ska lägga in bilderna oxå.
Juste ska berätta om skoldagen.
Första de vi hhk men vi skulle åka till Maxi och svara på frågor. Men jag och bea åkte med Hampus och Pontus. Dom fick köra oss.
Så alla andra i klassen gick. Dom körde hem oss oxå, men då åkte erik med oxå. Jag åkte mellan erik och pontus och bea åkte bakom hampus. Så det var skönt att slippa gå.
De var då bea tog lite bilder.  Sen annars var den n lugn skoldag. Imorgon är det onsdag och då ska jag få pengar av pappa!
Ska få 1500, så jag ska köpa lite kläder. Sen ska jag spara ca 300 oxå. Ska spara till mitt guldkort som jag ska köpa i sommar.
Jag, bea, max och corre ska köpa guldkort. Men i år kostar det 1300 inte 1200.. Aja hinner spara en del.
Aja vi ska iaf vara fjortisar och köpa oss ett guldkort var. Men alla vi är så karusellkåta så de inte är sant. Men vi kommer iaf köpa guldkort, Så jag ska spara lite pengar.
Nu ska jag snart duscha ska kolla lite andra saker på datan nu.
Ses senare, jag lovar.

puss på er

Kommentarer
Postat av: bella

haha dum eller =D bara för att jag tycker han e snygg så behöver jag inte gilla honom ;)

2009-04-14 @ 19:55:28
URL: http://isabellheinonen.blogg.se/
Postat av: bella

du tar alltid allt så seriöst alma! höhöhöhö

2009-04-14 @ 19:55:50
URL: http://isabellheinonen.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora

sv; tack så mkt <3

gör du då?

2009-04-14 @ 20:40:28
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0