på berga!

sitter i en datasal med johanna och hennes kompisar :)
vi har lunch nu, jag är hos grisarna idag. satt nyss hos bäbisgrisarna. fan va mysiga dom är, fast dom viter i mina fötter osv.
Ska köpa en minigris när jag och pappa flyttar sen.
kommer nog inte hem innan 9 idag. Ska på middag i stan hos beas mormor och morfar. Beas mamma gunilla fyller år (grattis) Så vi ska fira henne :)
Men jag bloggar när jag kommer hem till bea sen.
vilket är nog vid 4-5 tiden.
juste jag och bea ska göra en sak och lägga ut på bloggen sen oxå.
så ni får gå in på min blogg ibland och kolla om vi har lagt in nått roligt.
ska dra och göra nått annat nu.
ta hand om er mina fina läsare och ha en bra idag / alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0