R.i.p Melina<3

Melina.. Du förstår inte hur mycket vi saknar dig. Det är helt tyst i skolan utan dej. Jag kan inte fatta att du aldrig mer kommer tillbaka till skolan.
Jag kom ihåg för ca 2 veckor sen när vi pratade om att vi skulle göra en ny video när vi slåss. Men nu blir de inget.
Saknar dej så jävla mycke melina!
Alla saknar dej.
jag pratade emd Ada idag i skolan. (en fet kärring) Hon sa att hon också saknade dej. Och att det var tyst utan dej. Men skönt.
De är inte alls skönt. Vi alla tjejer saknar dej Melina.
Nu är din pea å blogg borta också. Det känns som att du inte finns alls. Det ända jag har kvar av dej är dom fina minnena och några bilder.
Fan melina, du fattar inte hur jävla mycket jag saknar dej Melina.
tänker på dej varje dag.

några bilder på melina..
    
jättefina bilder på dej melina.
glöm inte oss, vi kommer aldrig glömma dej<3


ps. för er som inte visste de så är inte melina död. hon har bara bytt skola, sen är det några andra sakar som gör att hon inte får umgås med oss men de behöver jag inte ta upp i bloggen ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0