sista för idag

så nu håller jag på att kolla på Titanic, åter nötter och dricker läsk. Ska kolla klart på Titanic sen sova.
Och eftersom att Titanic är ca 3 timmar lång så kommer jag nog inte orkar bogga inatt.
Men jag lovar att skirva imorgon när jag vaknar. Juste imorgon ska vi ha middag här, så jag måste städa osv.
Juste goda nyheter: vi åker till landet på fredag, inte imorgon! jätteskönt. Så jag ska försöka hitta på något kul imorgon innan vi ska ha middag.
men som jag sa, jag skriver mera imorgon när jag vaknar.

godnatt / alma

Kommentarer
Postat av: Caroline

tycker du ärligt om kissies blogg ? :S Ta och kika in på min blogg om du inte är som henne ;D usch !

2009-04-08 @ 23:09:53
URL: http://alltidcarolinis.blogg.se/
Postat av: Andreas

Trevligt! :)



Hoppas du får en underbar kväll nu och en grym torsdag imorgon. Ha det bäst!



PS. Om du vill så får du mer en gärna lägga till min blogg i bloggkoll, säg till i såna fall så att jag kan lägga till din blogg med :)

2009-04-08 @ 23:51:17
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0