tillbaka

har nyss tagit en dusch på 45 min. Det var jätteskönt. Jag kom å tänka på en sak.. vad ska jag göra av mina pengar som jag fick idag..
jag fick 1500, och ska spara ca 300.
Men nu har jag gjort en lite lista.

1 skor (tygskor)
2 strumpbyxor
3 underkläder
4  väska (väskan ska pappa betala)
Sen ska jag köpa en ny outfit, som jag hittade på stinas blogg.

hennes inlägg: jag idag.
då har hon på sig.

Chinos: Monki
Skor: H&M
Tshirt med längre armar: H&M
Väst: Ginatricot
Armband: Chicy.se

man kunde inte ta bilden, annars hade jag lagt in den.
Juste sk visa er bilden jag och bea tog i måndags.
såg på beas bogg att hon hade lagt in den.
här är den!

jag och bästis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0