bilder från idag

hejhej är hemma nu. Pernilla är också här. Idag så mötte jag peppe i handen vid 2 tiden. Där vi åt lunch :)(donken) sen tog vi tåget ut mot Tungelsta där jag kollade en stallplats. Men den var inge vidare..Sen gick vi till ett annat stall där jag red för ca ett år sen. Pratade lite med Lasse(stallägaren) och jag betättade att jag skulle få foderhäst och att jag ska provrida på Söndag. Så jag ska nog ha oscar där. Om det nu blir oscar. Jag hade tänkt mig att provrida honom minst 2 gånger. Så nog pratat om de. hehe.
här kommer lite bilder från idag.








hehehe jag pallade lite XD


från tungelstas tågstation..


fötter :D


 :(


jag blev jätteblöt :(


men jag blev ganska glad ändå:)

hörs snart igen.
love yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0