bilder från ikväll

här kommer bilderna från ikv.
kan berätta lite om kvällen också. Första åke jag till handen och bytta buss till vendelsö ät lite melon hos jennifer å maddes farmor som hade kräfftskiva.
Sen åkte vi in till stan där vi träffade lite olika folk. Hade jättetrevligt. Sen efter ca en timme så åkte vi hem igen. Klev av i klenavägen och där träffade vi robin :)
snackade lite sen vid kvart i ett hämade min storebror oss. Och nu är jag hemma.
ska snart hoppa i säng. Imorgon är det en STOR dag för mig. Men ni får inte veta något förns jag kommer hem igen.
Vill ni ha en ledtråd?
okej.. Jag och pappa ska åka ner till nyköping och göra en sak.
sen får ni inte veta mera :)
men jag berättar mera imorgon. Kommer nog  hem vid 6 tiden skulle jag tro.
men här är bilderna från ikväll.


jennifer å madde<3


en blomma jag tog kort på :)



brudarna utanför tc :)



plattan


madde å syrran på tuben :D

nu börjar min dator strula så med bilder kommer imorgon.
pusspuss och godnatt.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0