Idag har jag och pappa

Idag är det en glad alma som bloggar! Men jag vill inte hoppas för mycket.
Men ska jag berätta ? ;)
okej idag var jag å pappa i nyköping och jag provred en häst som jag kanske ska få. roligt va.
Asså jag kan inte fatta att det är sant..
Och imorgon MÅSTE jag ha hittat en stallplats för annars får en annan tjej honom. Så jag letar å letar. Jag kanske kan få en i tungelsta men vi vet inte vad det kostar.
Så jag hoppas att allt löser sig.
men nu orkar jag inte prata mera om de får bara ont i magen.
men här är en video från när jag red oscar.



det gick jättebra idag!

ses senare<3

Kommentarer
Postat av: Maalin

Gumman, kommentera inlägget ''jag glömde berätta'' i min blogg , <3



love u <3

2009-08-17 @ 00:37:27
URL: http://lillmaalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0