Är jättetrött

är hemma hos mamma nu. har nyss käkat jättegod mat som mamma och peter har gjort. Idag har jag vart i skolan och i stallet. Kom nyss hem , käkade och nu sitter jag här. Ska snart bada. Anna skulle duscha på 5 min sa hon. Men nu hör jag att hon badar! ungjävel XD hahaha bli lite småsur på henne. Som sagt så är jag super trött så ja ska bada och sen sova.
Imorgon är det skola sedan träning. åhh kommer aldrig orka! men jag måste. Ska bli vältränad somfan igen!
Nu ska jag prata med anna , hon ska upp nu! somnar snart. Så jag ska skynda mig att bada och sen sova.

bild från i höstas, saknar tiderna gör inte ni också de tjejer?

nu ska jag bada och sova

nattinatti <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0