bio, och ny ramlösa

hej på er. Är lite sent ute att skriva eftersom att klockan är kvart i 12. Kom nyss hem var vart på bio med: Jennifer sandberg, Jennifer swankvist, Madde, syrran , Bea och Iza. Vi kollade på ¨I taket lyser stjärnorna¨ Som var jättebra. Meb boken är 10 gånger så bra.
Innan vi gick på bio åt vi donken. Eller inte jag. Jag tog en liten bara. Alla andra tog meny . När alla hade ätit klart kom Anna, så då gick vi till Sergel, där vi gick på bio.
Efter bion hällde jag mina popcorn över bea :D de var jätteroligt.
Sen gick vi till T-centralen . Jag och Anna missade tåget. Så vi fick vänta en halvtimme. Så jag gick och köpte mej en Ramlösa med smak av Mango. första gången jag drack den, och jag älskar den!
Den är den godaste jag har druckit. Ska snart ta ett glass av kaktus (ramlösa) Den är också jättegod. Så, nu ska jag sluta blogga om ramlösa. Kommentera om vilken ramlösa som är din favvo.
Skriver nog med imorgon. Ska upp tidigt och träna.
Men jag skriver mera imorgon.


ni får sova så gott så hörs vi imorgon.
pussar / alma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0