lite småsur..

grr! blir jättesur på Monica, som jag red hos för ca ett år sen. Jag missade 4 gånger = en månad. Och jag betalade 300 kr i månaden. Och nu vill jag ha tillbaka mina pengar så får jag inte de :o
Jag förstår inte vad hennes problem är ? ursäkta men jag blir så jävla arg. Visst 300 de är inte mycke pengar. Men nu är de så att jag inte har några pengar så. JAG SKA HA DOM!! Och så nu säger hon att jag har gjort ett kontraktsbrott? Du undrar jag. Har jag skrivit på något kontrakt. svar : Nej!
Aja nog talat om de. Jag vet att jag ändå kommer viffta med mina 300 framför dig :) hahaahah.
Nu ska jag plugga fysik och sen åka och träna. Ses senare.
pussar <3


Kommentarer
Postat av: Cornelia

jävla monica fitta :@

2009-02-16 @ 22:46:37
URL: http://correishere.blogg.se/
Postat av: Anonym

de löser sig snart.

2009-02-17 @ 16:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0