Lördag

Tjenis penis. Mår ni bra? jag mår bra förutom att jag är trött. Har match idag. Så jag ska bara käka sen kommer corre och hämtar mig om ca en kvart. Sitter och käkar köttbullar. Som inte är så goda. Hann inte steka klart dom , så de är lite is i mitten (a)
Finns inte så mycket att skiva om. Har nästan inga batterier på min mobil så den kommer vara av senare under kvällen. Laddaren är hos pappa och ja ska inte dit iväll så.. Ikväll kankse de blir jordbro. Annars ska jag färga mitt hår Blont! eller utväxten kankse man ska säga. Köpte färg i handen på H&M för 109 kr. Imorgon är de match igen. I Brandbergen (hemma) Klockan kvart i ett. Nu måste jag äta upp maten och sen gå ner.
hoppas de går bra på matchen , skriver mer om de när jag kommer hem.
pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0