Maddes fest

kom nyss hem ifrån Maddes fest :) vi hade skitkul. iza var lite väl full ;) eller?
Det var ganska mycke folk där. Ja fick en hel del nya polare ;) lägger ut bilder senare. Sebbe ska ladda in som senast på söndag , sa blondie :D
Så jag lägger in dom såfort jag kan. haha ja kommer ihåg att jag skulle blunda på en bild så tittade ja :P Så tog blondie kort . Så jag såg skiitfull ut.
Men de var jag inte. Jag var HELT nykter!! Som jag lovade mamma och pappa att jag skulle vara. Och de är jag stolt över att jag höll de. Visst de är inge svårt. Men jag vill att dom ska ha förtroende för mig. Som dom kommer att få efter denhär kvällen :)
Bea stannade kvar hos madde. Hon ska hem vad 2- Men alla vart typ utslängda så bea är nog påväg hem själv, de gillar vi inte.
planer för imorgon. Ska upp tidigt gå hem till Madde och hjälpa till att städa. För de har jag lovat henne :)
Nu orkar jag inte blogga mera. Skriver nog imorgon hos fröknarna Sandberg :)

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0