ny design

Nu har cornelia fixat till min design , tycker att det blev bra! tack gumman. Ska byta bild där uppe och kanske någon annan text. Ni kankse tycket att jag ska ha någon text ni tycker om eller kankse någon bild som passar till.
jag vet inte med kom med förslag.
Juste förlåt att jag inte skriver så ofta med min data hos pappa är trasig. Så de kommer inte bli så mycket nu på ett tag. Men pappa ska fixa de så fort han kan.
så jag kan skriva lite planer för veckan.

Måndag , idag : träning
Tisdag: UM...
Onsdag: Stallet
Torsdag: Ska till Soc och prata om familjen med pappa osv.
fredag:  skola såklart som alla andra dagar i veckan + att jag ska till Mariaundom och visa pappa att jag inte har tagit droger! skulle jag aldrig i mitt liv göra. Det är en av dom sakerna som jag hatar mest av allt!

så nu ska vi åka och träna. Ses senare. pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det som händer alma? varför ska du till soc?

2009-02-02 @ 20:09:23
Postat av: alma

bråkat med pappa, så vi ska BARA prata

2009-02-04 @ 20:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0