nyss städat

Godmorgon alla vakna! Kom hem för ca en kvart sen , från Madde och dom. bea ringde mig imorse vid halv tio. Hon sa att ja skulle hem till madde och städa,. Så jag klädde på mig och Sen gick jag ner till madde och städade undan lite ölbrukar osv. Sen pratade vi om kvällen lite.
Polisen hade vart där efter jag hade gått. Men de löste madde. hahahahah polisen hade frågat madde om hennes mammas nummer eftersom maddes pappa är i thailand. Så sa madde och lossades gråta: jag har ingen mamma ! ahaha när madde berättade de för oss, jag bella och bea, alla asgarvade ;D
När madde började laga mat så gick jag hem igen. Ska till tandis idag. it sucks!
aja.
Jag lägger in bilder senare, för sebbe har inte lagt in dom på party hoes än. Men jag löser de så fort de bara går :)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0