söndag

Pappa kom in i mitt rum vid halv 12 imorse. Jag gick ner och käkade macka och äppelpaj. Sen åkte jag och pappa till elgiganten i länna och fixade mitt minneskort som va lite cp. Så ska fixa klart de när jag kommer hem igen till tungelsta. Eller juste.
Fick reda på idag att vi ska flytta där ifårn. tråkigt , men ändå skönt. Så vi ska bo i pappas radhus på vallavägen. Så där ska jag pappa anna och anders bo. Och Matte pappas gudson. Som bor hos oss :)
Så nog talat om de.
Nu är jag på valla vi har pratat lite här. Packade ridkläderna som jag tog hem i onsdags . Det var dags att tvätta dom.
Vi ska snart ut till stallet pappa och ja. Men ingen ridning idag. Ska bara kolla läget och lämna kläderna :)
Efter de ska jag tvinga pappa att hyra en film till mig. Som jag kan kolla på ikväll.
Juste igårkväll var de fest igen , hos madde. Men då var alla systrarna där :) De var roligt. Jennifer hade sätt våra lärare packade vid bussen kvällen innan så hon berättade de för mej :D
Ja skrattade sönder.
Skulle vara hemma halv ett inatt och de var jag, så pappa vart glad. träffade en gammal kompis hos madde igår. Eller kompis å kompis vet jag inte.
Men vi har vart i Spanien tillsammans ca 2 gånger. När vi var små. Eller Jocke kanske var 14 och ja 7. Men Vi drog hem tillsammans vid 12. Hans kompis som var nykter körde hem oss. Jocke och sebbe till jockes pappa, och jag kom hem till mig :)
Jag som också var nykter gick hem själv från tungelsta station. Kom hem i tid åt lite sallad. Sen kollade jag på Troja.
Älskar den filmen.
Bea var lite full igår :) ahahahah slrattade sönder när jag tänkte på henne imorse :D
älskar dig gumman :D
Nu ska vi snart till stallet , ska jag ska sluta skriva nu. Ha de så bar så hörs vi .

    
  
 

bild 1: Bea och en lång man :D
bild 2: simon och tommie däckade
bild 3: många :D
bild 4: i köket
bild 5: Bea , nattis och ff
bild 6: någon bea och ellan
bild 7: många :P
bild 8: lite av linnea , kim och ja
bild 9: Blondi däckad

Pussar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0