tjenna ;)

tjabba :D mår ni bra?
idag var det nästan en vanlig skoldag förutom att våran so-lektion av inställd, så jag bea bella och jennifer åkte till handen . Bella och jennifer skulle köpa cigg.. Vi tog en burgare var. Sen åkte vi tillbaka till skolan och hade svenska och engelska.
Efter skolan åkte jag till stallet. Idag var de lite halvtråkigt att rida. De var så hårt i marken så man kunde inte galoppera så mycke. Så de blev en del dressys. Den rammlade jag av också. gjorde en volt. Vi skulle galoppera lite så såg han någon och tvärstannade och jag flög över hans huvud. Men jag höll kvar i tyglarna så han inte kunde springa. Han stegrade sig lite. Men inte över mig som sist jag rammalde av. fast så rammalde jag inte av, jag gled av. Red utan sadel satt.. de är lite svårt att hålla sig kvar.
Pappa hämtade mig vid 6. Vi åkte och handlade i Brandbergen sen åkte vi hem och åt tacos :D
nu ska pappa köra mig och anna till mamma. Kanske blir nått inlägg där. vi får se. Skriver nog imorgon igen, efter träningen som slutar 8.
Nu ska jag åka puss på er .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0