veckans babe

Vi var ju på bio igår och kollade på I taket lyset stjärnorna och där jag Samuel Haus Sakke. Killen Jenna är kär i. Alla blev kära i honom iza berättade lite för mej på msn att hon skulle bli tillsammans med honom när hon blir stor osv. Juste hon skulle gifta sej med honom också. Eller hur va de iza ?
Aja iza drömmer bara. Jag vet en som kommer få honom innan henne ;) JAAG ;D
Han är fan den sötaste jag sett på länge. Så han får bli veckans babe fast det bara än måndag och de är 6 dagar kvar på veckan. Men ändå, han är skitsöt iaf.

ellerhur


vet att ni också tycker de  ;D

dethär blir nog de sista inlägget innan träningen.
får se om jag orkar skriva efter också.
men jag har ändå skrivit en del idag.
puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0