cup osv.

igår kunde jag inte skriva pga att jag har vart på cup som vi spelade förra året som heter täbycupen . och förra året kom vi 2a i A slutspel. i år tror ja inte att vi kommer så långt.. men jag hoppas de :) idag var de matchledigt. Så jag passade på att sova en stund till kvart över 10. tog de lungt spelade tvspel med gurra . sen käkade jag/vi frulle. sen började jag fixa mej och ta de lungt.
vid 1 tiden tog jag bussen mot handen och på bussen träffade jag frida <3 hon skulle till stan och fika med några polare fårn hennes förra skola inne i stan. låter mysigt. själv skulle ja till stallet så jag hoppade av tåget i handen som vi bytte til i handen. I handen tog jag bussen mot dalarö där stallet är.
red barbacka idag igen. de är så mysigt.
efter stallet åkte jag till handen med syrran vi köpte lite kläder. jag köpte en tunika och en par strumpbyxor. anna köpte någon tröja. sen träffade vi ellinore och cattis. käkade lite på donken och när jag hade ätit upp kom ja på att de var mitt nyårslofte. inge bra. så nu har jag bestämmt mej att inte äta de på ett bra tag.
imorgon ska jag upp typ kvart i 6. ska bli hämtar halv 7 av min tränare. vi ska åka till täby och spela cup. vi har samling kvart över 7 matchen börjar 8 på morgonen, fatta va trött jag kommer vara imorgon. så ja ska lägga mej i tid idag. ska blogga klart nu sen ska ja lägga mej på soffan och kolla på narnia :D ahahaha älskar denna film.
väntar på lollo nu som håller på att ladda in bilder som jag har tagit idag, kan inte ladda in dom själv eftersom min data e cp. så lollo gör de åt mej nu skriver hon att hon ska logga in på en annan data för att de ska funka så jag får vänta lite. men de gör inget. :)

så lite bilder fårn idag då


2    3 

bild 1: mina kläder ja har köpt
bild 2: caracal
<3
bild 3: mina naglar jag gjorde idag (hemma)
 nu ska ja kolla på film, puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0