Drogtest my ass, hahaha!

pappa tror att jag har knarkat, hur fan kan harn tro de? okej han kanske tror de och jag förstår han. Men jag har inte gjort de. Och jag skulle aldrig göra de .. Finns ingen mening med de..
Men som sagt jag förstår pappa. haha, hade en roligt helg iaf. Var i jordbro med bea och madde och rt. Hade roligt :) visst?
kom hem vid 11 då hämtade mamma mig hos bea så jag blev påkommen (A) fast dom visste redan.,asså att jag var i jordbro. fast dom tyckte ju såklart inte att de var okej! och de förstår jag också. Men jag tyckte att jag ville ge igen! För de vi har bråkar om osv. tänker inte gå in på långt på de. Men ja gör en lång historia kort. I torsdags bråkade ja me pappa. ja ville sova hos bea så han lackade. Han skulle hämta mig hos bea så vi gick ut i skogen i 2 timmar och gömde oss :D
Efter ett tag ringde vi polisen för vi vågade inte gå någonstans så dom körde hem oss till mig. Vi sov där sen på fredan drog vi till skolan. Jag fick prata med skolsyster om de så hon var tvungen att ringa sos för de som har hänt så ja ska på sos möte på måndag (a)
igår när mamma hämtade mig tog hon och pappa min mobil och mitt busskort. jävla cp:n ;)
Sen åkte jag till maria ungdom i stan och tog ett drogfest. Och kollade blodtrycket. Men blodtrycket såg bra ut. Men jag får svaren om någon vecka om drogsaken. Som inte är någon drogsak. Har inte tagit någon drog. Ska bli kul att få se mamma och pappas miner när dom ser de :D Nu ska jag plugga och kolla pea.
Skriver nog efter träningen om inte innan.
<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0