en sjuk skoldag

började dagen helt okej, såg att jag låg bra till i idrotten :D
sen hade vi so och den var inte så roligt som den brukar vara :/ sen hade vi en lååång lunch och där hände de mycke. på lovet hände det en sam mellan 2 flickor i våran skola mer säger ja inte. Och vi försvarade en av dom (sen snälla) hahah. vi skulle snakca med den andra tjejen så skulle iza putte mej så halkade hon HAHAHAHA. Sen skulle jag putta henne så kom hon på deen dumme bruden som sen började putta iza så det vart slagsmål men jag försökte stoppa de. men de gick inte så bra. men iza vann så sen gick vi där ifårn . så nu kommer att polisen ta tag i de. suck. orkar inte tänka på att bli polisanmäld en gång till för misshandel. de är fan sjukt. aja nu ska jag åka och träna. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0