godmorgon bloggen

Godmorgon. sov jättebra inatt, drömmde att klassen var på hovet och skulle tokio hotel live. sen skulle jag fråga bea om hon ville gå längst fram med mej. Så sa jag de på riktigt och då såklart vaknade ja :( åhh de blir alltid så. så fort något roligt i en drömm ska hända så vaknar man!. de får jag nog leva me. Ska snart gå ner till vaskos och beställa pizza! Jag vet att jag inte ska käka de. Men jag har inte käkat de på ca 2 månader så jag är värd en pizza. sen ska jag bara käka sallad framöver. de låvar jag.
kollade nyss ut igenom fönstret och då såg jag simbas grav. vi har begravt våran vovve där. för ca 1 och ett halvt år sen. det var en gul labbe. han blev 12 , han var bara ett åt yngre än mej. han var världens snällaste hund. Alla som träffade han kan säga de och veta att de är sant. ja saknar han hela tiden..
men han var en bra hund så när jag tänker på honom så blir jag glad :)
Men ledsen också.. men mest glad. om ni förstår vad jag menar. kan lägga ut några bilder på sötnosen.
nu ska jag snart gå ner till vaskos. ska bli jättegott. :D ska börja klä på mej. Men jag skriver nog när jag har ätit och kollat på någon film.
 

   
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0