helg.

i helgen har jag vart med bea, vi har vart med max bea har tagit hål i naveln blev superfint :D sen har vi bara kollat på film (sagan om ringen vi kollade på dom 2 första) sen har vi bara tagit de lungt. igår vaknade vid vid 11 jag åkte och red som kom jag tillbaka till bea. det gick om jag ska vara ärlig skitbra igår! han var lungt och fin och jättemjuk så det var roligt att rida igår :)
när jag och till bea skulle vi käka tacos , mums, de var supergott. sen slängde vi oss på soddan och kollade på filmerna. men en glass i handen benn & jerrys jag tog phish food och bea raspberry :) super gött .
haha .
nu ska jag åka på basketmatch ska möta norrtälje. kommer att gå jättebra! skriver nog senare ikväll .




puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0