hemma nu

äntligen hemma som man brukar säga. Just nu är jag trött men ändå glad. är nöjd med mej själv. har tränat 5 gånger denhär veckan.
idag på stadslagsträräningen gick de jättebra när vi gjode övningar tillsammans sen när vi skulle spela på slutet gick de mindre bra. men jag är ändå sjukt nöjd.
imorgon är de skola, inte kul.
sen efter de har jag träning, ska bli kul. sen ska ja hem å sovaa, fan va skönt!!! ska lägga mej i tid idag. som 12 och en halv timme i natt. men de var tydligen för lite.
Juste efter träningen när vi åkte körbi evertsbergsvägen såg jag corre och madde! dom hade nog vart hos madde och nu skulle nog corre hem och plugga, antar jag. haha. Nu ska jag kolla sl. sen ska jag in på mitt rum ,läsa lite och sen kolla one tree hill med lite varm choklad. ska bli mysigt.
ha en fortsatt trevlig söndagkväll som dom alltid säger på vädret!

puss och kram / alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0