lista

Och en lista, för jag har tråkigt..

1. Är du singel nu? jaa
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? vet inte, kanske
4. När hade du sex senast? ett tag sen
5. Har du kört oskyddat nån gång? privat
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? vet inte, lite..
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? jaa
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? haha a
10. Haft sex på fyllan? nja
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? ja
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? ja klart
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? nej
14. Somnat gråtande pga kärleken? tror de
15. Varit otrogen? nej
16. Ångrade du dig? -
17. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? privat
18. Har du någonsin varit kär? ja
19. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? vet inte

KOMPISAR
21. Har du nån bästa vän? jaaa
22. Är du ofta med dina vänner? alltid
23. Vad brukar ni hitta på? allt som går att göra (nästan)
24. Bästa minnet med nån vän? finns otroligt många :)
25. Säg namnen på några riktigt bra vänner? alla mina babes
26. Kan du vara dig själv med dina kompisar? japp
27. Har du hatat din bästa vän? hah a
28. Litar du på din bästa vän? klart!
29. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? aa
30. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? ja
31. Vart bor din bästa vän? ödeby, annars hos mig eller jordbro!
32. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? ibland så, det är kul ju
33. Har du ljugit för någon kompis någongång? ja
34. Har någon kompis ljugit för dig någongång? ja
35. Ljuger du för dina vänner ofta? nej..
36. Vilken kompis var du senast med? linnea
37. Har du många kompisar i din klass? jaa
38. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? brudarna
39. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Bea och tjejerna i laget

SISTA SOM
40. Du fick en puss av? T
41. Sov med dig i samma säng? K
42. Du delade ett riktigt skratt med? jag skrattar mycke när jag är själv (a)
43. Du gick på bio med? Linda
44. Du höll i handen? melina
45. Du gick på stan med? linda
46. Delade en pizza med dig? madde
47. Du ringde? bea tror ja
48. Skickade ett sms till dig? T
49. Du kramade? melina
50. Gjorde dig lite besviken? mig
51. Gjorde dig mycket besviken? familjen
52. Du skrev med på msn? oscar
53. Du snackade skit om? vet inte
54. Du åkte bil med? pappa
55. Gav dig en komplimang? doktorn och pappa
56. Du kollade på film med? vet inte
57. Du åt med på resturang? pappa
58. Betalade något åt dig? pappa
59. Grät inför dig? vet inte , svårt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0