ny mobil

äntligen har jag en telefon! Den är inte en av dom nysaste men.. jag ska ändå bara ha den tills i sommar. För du ska jag få en sprillans ny. Men jag tycker om den. De finns kamera och man kan lyssna på musik i den. Sen kan man såklart ringa och smsa. och de är de jag behöver. men jag kan inte ringa eller smsa än. För mitt kort ska enligt pappa börja funka imorgon.
hoppas att han har rätt.
Åt nyss middag och jag åt lite. men jag fick behålla de iaf. de jag menar med att behålla är att jag inte spydde upp de.
vilket är bra!
Ska snart lägga mej i min säng igen och kolla klart på one tree hill. har bara 3 avsnitt kvar. blir lika ledsen varje gång de är slut.
aja ska fixa te nu. skriver nog ett inlägg till innan jag går och lägger mej.



pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0