plugg + basket

Har nyss tagit ett snabbbad (a) Ska snart ta något att käka sen är det dags att plugga. Har hemkunskapsprov imorgon. Så ja ska läsa 2 sidor. Men de går nog fort. Sen ska jag byta om och åka och träna. Är inte så taggad just nu . Men de ska bli skönt att åka iväg en stund och träna. Juste vi hade match igår mot tenstas skollag eller va de nu var. Först så gick de inte så bra för laget. Och sen i 3dje Så började vi tagga till. Alla gick starkt mot korgen och folk slog som f*n så då fick vi sftaffkast och vi satte alla som tror ja. Jag satte mina 2. Och lollo satte ganska många. Sen gjorde corre några poäng peppe sköt någon 3a som satt. de gjorde ja me. Och tack vare de så vann vi matchen. Vi spelade jättebra i andra halvlek. Så det blev en rolig match tillslut.
Juste jag gav en tjej en blåtira också. hahahah, men hur skulle jag veta att hennes huvud var där jag slängde ut med min armbåge . inte med flit. (host) hahaha jo men de var inte med mening. eller jo okej de var båda :). men jag fick inget för de. efter matchen åkte jag hem , dushade och sen sov.
nu måste jag plugga. Skriver nog inge mer ikväll. Men vi hörs nog imorgon ska träffa corre då också.


bild på mig och bea som jag tycker om.

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0