sadel

slänger in ett hästinlägg mitt i allt. Kollade på lite hästsidor nyss så hittade jag en sadel som jag kankse ska få, som ägaren vill bli av med. Det är en mycketsnygg dressyrsadel i nyskick av märket Henri de Rivel modell 'Paris'. Sadeln är 17" med fit 4,5 som motsvarar ca 36 i bomvidd. Absolut nyskick p.g.a skadad häst. Stod de i annonsen. Den ger ägaren bort. Så om ingen annan redan har fått sen så ska jag ta den. Ska ha den i sommar då, eftersom att jag ska låna caracal eftersom veronica ska till Grekland den lyckosten!
Så jag fick lov av Veronica att passa honom i sommar, så ja ska ta hand om honom då. Längtar faktiskt. Och jag har också lovat att Cornelia ska lära sig rida. hahaha ska bli kul å se hur de kommer gå. Hoppas att ingen vill ha saden så jag får den :D
Nu ska jag sluta att 'hästblogga' för idag. Ska snart åka hem till tungelsta.
bilder på saden :
  

morgondagens planer:
1: stallet + rida
2 kanske bio med pappa
3 ta de lungt och kolla på tv/film om de inte blir någon bio.

så, nu ska syrran ha datan, vi hörs och syns!

ha en fortsatt trevlig fredagkväll /
alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0