sjuk igen

pff, känns som att jag var sjuk för bara 2 månader sen. och nu är jag sjuk ingen. vaknade lite till och från inatt. Men vid 03.53 var jag tvungen att gå upp. kännde en konstig smak i munnen.så jag gick in badrummet satte mej vid toan och kräkes ett antal gånger. så jävla vidrigt. jag har inte spytt på typ 5 år. och såklart ska jag bli magsjuk när hela famlijen har spytt hela veckan. Först gustav blev smittad av någon på dagis, men monica , sen pappa och nu var de min tur. men jag är glad over att jag spydde inatt och inte natten till igår. För då hade jag missat träningen, så tur i oturen kan man säga. Nu ska jag gå ner och dricka litelite vatten har kräksmak i munnen , känns inte så mysigt. Sen ska jag ta ut lilla morgan på en sväng.

 
morgan har sitt huvud i ett glas
kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0