Tisdag och onsdag

Igår Tisdag: Gick i skolan var en helt okej dag. Efter skolan var jag med bea och corre vi åkte till handen och vi gick till ungdomsmottagnigen med en annonys kompis som skulle kolla upp en sak. De gick bra . Sen åkte hon hem och jag bea och corre gick upp mot handen.Käkade en hamburgare sen tog vi en fika. pratade lite om hår och löshår. Jag funderar på om jag ska färga håret brunt och sen limma fast mitt löshår. Skulle jag passa i de? Sen har jag funderat på om jag ska klippa lugg igen eller om ja ska låte en växa ut och bli lång igen. Nu får ni hjälpa mig. aja, efter vi hade fikat kollade bea skor och vi kollade lite kläder. Efter de gick gi igenom donken och bea såg helgens ragg och såklart så kunde hon inte få bort ögonen ifårn honom så, dum som bea är så går hon rakt in i en glasdörr! bra jobbat gumman. men de är okej, vi gillar dig ändå.

idag Onsdag: Jobbade hemma på So:n eller ja jobbar med den nu. En sak som skulle vara klar för 5 dagar sen som jag är klar med nu. Så jag fixade klart den. Idag ska vi till stallet bea och ja. Men först ska bea fixa en sak med sin mor i handen.
bild på corre från idag

Nu ska jag snart tillbaka till skolan tror ja. Så vi  hörs senare . <33


Kommentarer
Postat av: Cornelia

haha schysst att lägga ut värsta ful-bilden på mig-.-



älskar dig ändå ;)

2009-02-01 @ 20:21:41
URL: http://correishere.blogg.se/
Postat av: Alma

du är inte alls ful, och om du skulle vara de så älskar ja dig lika mycke ändå

2009-02-02 @ 16:11:55
URL: http://almaiishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0