vännar på att linda ska svara ;)

Är nu klar etfer någon timme eller så.Nu har jag duschat, plattathåret, sminkat mej och satt upplöshåret. Nu vänatar jag bara på att lida ska höra av sig, ringde henne nyss men hon svarade inte. hoppas hon ringer snart. kollade nyss in corres blogg. tycker att den är roligt att läsa. haha hon hade lagt ut en bild på oss när vi badar i hennes pool. ser inte så bra ut på denna bild hahaha. ser ut som jag har något vitt i fejjan typ idomin eller nått. men ja lägger ut sen sen. just nu sitter jag och lyssnar på tokio hotel - Love is dead, den är sjuktbra. älskar den låten. finns en andra massa låtar jag tycker om som dom har gjort också. kan göra en liten lista .
ej i ordning
1 break away
2 instant karma
3 love is dead
4 final day
4 On The Edge
5 Sacred
6 Scream

sen finns den en massa andra låtar som är jättebra.
nu lägger jag ut bilden på mej och corre. sen ska jag logga ut och ta något att käka.

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0