alma är bonde nu..

hejhej det är bondealma som skriver. Idag köpte pappa och monica gården vi har kollat på. Så nu är jag en riktig bonde.. Men vi kommer bara ha det som ett landställe först sen om ca 4-5 år ska pappa monica och gustav flytta upp dit. Och jag får följa med om jag vill. Så vi får se.
jag är jätteglad för det var en fin gård. Men mycket mark. Idag har jag köpt 2 par jeans ett par till mig. Och så köpte jag ett par till syrran ;)
Så hon kommer bli jätteglad. Jag har 500kr kvar så jag tänkte spara till ett nyss löshår. Nu ska jag kolla facebook osv. Imorgon åker vi vidare upp till umeå. Där kommer jag kunna skriva mera. (om dom har dator)
Men juste min mobil e hel nu igen så nu kan jag smsa.
hörs imorgon.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Linnea

När kmr du hem <3333333333

2009-07-25 @ 16:07:18
URL: http://lnneass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0