bok och te

hej alla. juts nu ligger jag i min säng. kollar lite bloggar osv. Tänkte läsa lite. ska börja på en ny bok. Läste nyss ut en av mina favoritböcker. Och det va I taket lyser stjärnorna. Den är sjuktbra! Den är 100 gånger så mycket bättre än filmen. Det händer fler saker osv. Och i boken har hon en morfar också. Och mar får veta lite mer om hennes pappa. I filmen träffades hennes föräldrar på en bar eller nått. men i filmen så bodde han i sverige osv. Men nu ska jag börja på en ny bok som heter: små citroner gula. Den är skitbra. När vi bilade till tyskland för ca 3 år sen så lyssnade vi på den i bilden. Men den är riktigt bra. Om någon vill låna den så är det bara säga till. Eller om ni vill låna I taket lyser stjärnorna. Men det är bara att säga till. Juste fick två nya böcker igår. Och dom hette 4 blondiner och mannen och pojken. Har ingenaning om vad de är för något. Men dom kanske är bra. nej nu ska jag gå ner och fixa lite te till mig själv och sedan börja läsa Små citroner gula.



min bokhylla ;)



nu ska jag mysa lite.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0