hej bloggen

tjaa. hur mår ni?
jag mår bara bra. Gör inte så mycket. var solat en del idag. Och badat såklart. Fast det är sjuktkallt. Men ibland så måste man bada ändå.
sen har jag och gustav cyklat idag. vi cyklade på åkern. Sen satt vi på några höbalar. Det var ganska mysigt.
Ikväll blir det nog mys nere vid stranden. Men en massa grannar. åh, jag älskar mina grannar här uppe på landet. Alltid när man cyklar förbi deras småhus så säger någon: hej alma!
och ni kanske förstår att alla som hälsar älskar mej!
och det är sant.
Alla älskar alma.
Så är det idag och så kommer det alltid att vara!
hehe, nu ska jag äta middag snart. bloggar nog om ca en 10 min. ska kolla lite andra saker på datorn också.
PussPuss



Kommentarer
Postat av: Jonny

är du egen kär?

2009-07-23 @ 10:46:07
URL: http://jonnywiinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0