hej bloggen

hej mina fina läsare. Jag måste bara berätta om min toppenkväll som jag hade igår tillsammans med massa folk ute på dalarö! Först åkte vi till kanalbron (på dalarö) där Jonte mötte oss. Jag var med Frida och Louise och 3 till tjejer minns inte vad dom heter. Sorry.. Men iaf jonte mötte oss vi gick till stranden träffade lite folk. Dom var trevliga. Men i början pratade folk bara med dom de kände. Så det blev lite tråkigt. Sen efter ca 30 min drog vi ut till en liten ö. Där folk började dricka sprit..hahaha en kille blev så jävla full så han däckade i en buske. hahah men han var fett skön. Vid ca 12-1 drog folket hem till Jonte och sov. Ca 13 stycken sov hos jonte. Och jag, jag fick bäst platsen. Och såklart var den störst också! 1-0 till alma! Vaknade vid ca halv 10 idag. Gick ner till ica men lollo och frida. Vi köpte lite godis osv. Sen tog vi bussen hem. Det är skönt att vara hemma nu. ska nog sova lite till tror ja. Måste nog gå ut med milo först. Men jag kommer att blogga snart igen.
PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0